Produsele de pe site-ul distantiere-roti.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier, in 1-3 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la efectuarea comenzii pe site-ul nostru. Trimiterea comenzii va fi confirmata prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.

Pentru produsele aduse pe comanda si care se afla in stocul furnizorului din Europa, termenul de livrare este 7-10 zile lucratoare. In cazul produselor care se fac Custom conform cerintelor clientului sau a celor care nu se afla momentan in stocul din Europa, clientul va primi instiintare cu termenul de livrare inainte de a finaliza comanda. 

In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se achita o singura data(in cazul in care toate produsele merg la aceeasi destinatie).

Puteti comanda produsele dorite astfel:
 1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online (se adauga produlul sau produsele dorite in cos, si se completeaza formularul ce cuprinde datele de livrare/facturare.  Dupa aceea, accesati "Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator distantiere-roti.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.

2) Telefonic - puteti suna la numarul de telefon +40 787 522 388 si unul dintre colegii nostri va v-a prelua comanda. In cazul in care liniile sunt ocupate, veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.

3) Email - ne puteti trimite un email pe  adresa comenzi@
distantiere-roti.ro cu produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de telefon(obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !