Produsele
de pe site-ul distantiere-roti.ro se livreaza oriunde in Romania, prin curier,
in 1-3 zile lucratoare. De regula, termenul de livrare este de 24-48 ore de la
efectuarea comenzii pe site-ul nostru. Trimiterea comenzii va fi confirmata
prin email, pentru a urmari exact procesul de livrare.
Pentru produsele aduse pe comanda si care se afla in stocul
furnizorului din Europa, termenul de livrare este 7-10 zile lucratoare. In
cazul produselor care se fac Custom conform cerintelor clientului sau a celor care
nu se afla momentan in stocul din Europa, clientul va primi instiintare cu
termenul de livrare inainte de a finaliza comanda.
In cazul in care achizitionati doua sau mai multe produse, taxa de curierat se
achita o singura data(in cazul in care toate produsele merg la aceeasi
destinatie).
Puteti comanda produsele dorite astfel:
1) Online - urmand pasii obisnuiti atunci cand faceti cumparaturi online
(se adauga produlul sau produsele dorite in cos, si se completeaza formularul
ce cuprinde datele de livrare/facturare. Dupa aceea, accesati
"Finalizeaza comanda". Veti primi imediat pe email o confirmare a
faptului ca am primit comanda dvs., urmand apoi ca un operator
distantiere-roti.ro sa va contacteze pentru a reconfirma comanda dvs.
2) Telefonic - puteti suna la numarul de telefon +40 787 522 388 si unul dintre
colegii nostri va v-a prelua comanda. In cazul in care liniile sunt ocupate,
veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a vi se furniza
detaliile necesare sau pentru a vi se prelua o comanda.
3) Email - ne puteti trimite un email pe adresa comenzi@distantiere-roti.ro cu
produsele dorite, insotite de datele de livrare-facturare si un numar de
telefon(obligatoriu). In acest fel, veti putea fi informat despre stadiul
comenzii dvs. si veti putea fi contactat si de firma de curierat, atunci cand
coletul a ajuns la destinatie si trebuie sa va fie inmanat.
Va rugam insistent ca
la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Eventualele
sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata
transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la
primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de
constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem
de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu
va mai putea fi trasa la raspundere !